Ja, hos oss får ni familjerabatt om flera på samma adress använder PurOliv. Kontakta kundtjänst för att få rabatten. Vi rekommenderar att ni gör en beställning först, så att vi har en order i systemet att förhålla oss till.
Ingenting. Våra produkter säljs genom ett abonnemang utan bindningstid. Dessutom skickar vi dig först en månads förbrukning för att du ska få prova produkten. Efter det får du en leverans varje månad. Du kan säga upp abonnemanget när du vill, dock senast 14 dagar före nästa utskick för att också det ska annulleras. Detta beror på att försändelsen till dig har gjorts klar tidigare så att du inte ska riskera att sitta utan kosttillskott, och därmed inte kunna få ut den maximala effekten av produkten.
Du har försändelsen i brevlådan inom 3–10 dagar beroende på var i landet du bor. Vi skickar ditt paket dagen efter beställning så det är postgången som avgör hur lång tid det tar.
Hos oss behöver du inte betala förrän du har produkterna i din hand. Fakturan bifogas i försändelsen så du behöver inte lämna ifrån dig några kortuppgifter.
Medarbetarna i vår kundtjänst är produktspecialister och rådgivare som finns på plats för att hjälpa dig vardagar mellan klockan 10 och 15. Kontakta kundtjänst idag. Du kan också läsa mer om PurOliv i magasinet Olivnytt.
Ja, du kan ångra ditt köp i 14 dagar efter beställningen om förpackningen är obruten. Ta kontakt med kundtjänst om du vill utnyttja ångerrätten. Du som har abonnemang hos PurOliv har bara ångerrätt på första försändelsen.
Naturligtvis! Vi skickar produkter anpassat efter ditt användningsmönster. Kontakta kundtjänst i dag så sätter vi ihop och skräddarsyr en lösning.